четвъртък, 6 ноември 2008 г.

Кражба

Днес реших да си открадна една сутрин... Цяла сутрин, само за мене си. Сигурна съм, че по-нататък ще ми излезе през носа, но... what the hell.
Спах до късно (демек до 7, слава на Ом, че мама не спа вкъщи), пих чай и се наслаждавах на приказната мъгла отвън. След това си събрах партакешите и отидох на разходка... Четири часа обикалях разни забутани улички. Дори не знам къде точно бях, някъде към Горна Баня... Чувствах се като истински скитник, нямах представа къде отивам, нямах и стотинка в джоба си... всъщност излъгах, имах 11, които си намерих по пътя. Шанс. Пях "Една българска роза" и "Пътнико свиден", ядох домашно приготвен сандвич, редих се на опашка на Горна Баня за да пия вода и крадох круши от един двор. Беше приказно...
Освен това днес ми дойде една идея за стоп. Не ми падна от небето де, просто мама ме запозна с един фотограф, който живее в едно село близо до Гоце Делчев. Било прочуто с прекрасните си къщи... Трябва да говоря с Чап по този въпрос.

1 коментара:

Blogger Селин каза...

Оо, звучи толкова яко. В следващата такава открадната сутрин се вмъквам и аз, да знаеш. :РР

16 ноември 2008 г. в 6:16  

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница