неделя, 20 юли 2008 г.

Просто като се видя и ми става зле. Непрекъснато се оплаквам от нещо, все нещо не ми е наред и все някой друг ми е виновен. Статива стърчи посред стаята (да, имам статив, Чапс беше така добър да ми го подари за рождения ден, за което много му благодаря, но аз съм такъв безобразен мързел, че...) заедно с един започнат портрет от който не съм особено доволна. Може би трябва да си вдигна задника от компютъра и да го завърша, че вече ми се почва нещо ново, но май ще си остана само с доброто желание. Единственото, от което съм доволна е, че най-после завърших портрета на Вики, колкото ида ми харесваше, когато имаше само очи, мисля, че се получи доста добре. За всеки случай тя си го харесва.



psycho-d0ll by ~MacavityTheJester on deviantART

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница