четвъртък, 9 октомври 2008 г.

Mamma mia, let me go...

Бауууууу, привет на всички, които не ме четат! След поредната дълга пауза се вясвам, да ви кажа, че, на пук на всички ви, все още дишам. Нямам какво да ви кажа, т.е. имам да ви казвам толкова много работи, че направо не ми се говори. Най-важното от всичко е, че Чап стана на 18 години, уиииииииииииииииИИИИИИИИИ, да му е честито, и че спретна най-страхотния купон на най страхотното място на света. С гордост съобщавам, че събрах кураж да си натопя голия задник в морето посреднощ (това ми действие беше съпроводено със сочни и звучни псувни), че видях делфини и че се друсах на Rock'n'Roll като обезумяла.
Сега вече съм заета с приготовленията за Хелоуин (аз май цяла година само тва правя). Снощи сънувах най-ужасния кошмар, а именно - че съм изтървала маскарада. Белчева с найните продукции и прослушвания ряпа да яде... такъв ужас не помня откога не бях изживявала. Както и да е, това НЕ Е истина, слава на Ом, така че сега си суша третия опит за маска от папиемаше.
Та така. Love is in the air, луната свети, кукумявките кукумявкат a акълът ми е отлетял в топлите страни. На прощаване - ето ви нещо, което да ви пропъди съня. За седмици наред.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница