неделя, 21 октомври 2007 г.

И така...

Стачката продължава, навън вали сняг, а аз, противно на очакванията не умирам от скука дори в най-малка степен. Тези дни си свалих няколко саундтрака и съм на седмото небе. Освен това вчера разбрах, че в Щатите са пуснали Nightmare Before Christmas на 3D кино и стискам палци да ни огрее и нас...
Halloween наближава с пълна пара и аз си блъскам главата откъде да намеря дръжка за косата на Вампс... освен това правя вълнени прилепи и паяци. Уви, няма да мога да си украся стаята с тях, уф, тези, които имат брат или сестра ще ме разберат. Освен това няма да си отиват твърде с бледопрасковения оттенък на стените :/. Въпреки това настроетнието е на ниво, днес ще взема да проверя инвентара и вероятно ще се наложи да сменя ципа на черния панталон (за къде съм без черен панталон?!). Слава на Ом, поне за гримовете не трябва да се притеснявам, миналата година ходих да си търся в последния момент.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница