понеделник, 20 август 2007 г.

Една Добра поличба...

Преди време, много, много отдавна (сякаш в друга галактика) търсех една книга - "Добри поличби" на Тери Пратчет и Нийл Геймън. Наистина исках тази книга и наистина не можех да я открия. Направо имах чувството, че съм обречена никога да не я видя с очите си... е, малко преувеличавам, но тогава ми се струваше точно така. Докато един ден не влязох в малка антикварна книжарничка (че то големи има ли? То в това им е чара) близо до Попа. И - не, книгата НЕ ме очакваше на тайна, забутана лавица, благодаря за предположението. Съвсем както очаквах нямаха книгата и успяха хубавичко да ми попарят надеждите, като ми казаха, че това попринцип била една от най-трудно откриваемите книги (че как иначе? Ако я имахте и вие нямаше да искате да се разделите с нея). Въпреки това записаха името и телефона ми в една тетрадка и любезно обещаха да ми се обадят, ако им попадне.
И наистина се обадиха.

2 коментара:

Blogger Селин каза...

Страшно се радвам!! Прочете ли я вече? Ако да, дръпни един хубав коментар в следващия пост?
Ииии блогът рулззз. Не си падам много по клоуни и маскаради, но иначе си е хубаво местенце, твойто местенце! :РР И предчувтвам интересни постове. (:

27 август 2007 г. в 6:34  
Blogger Jester каза...

Даа, прочетох я, скоро ще пусна и коментар ;) Радвам се, че ти харесва, винаги си добре дошла тук. Но ужаааасно ме мързи да пиша, въпреки, че започнах с такъв ентусиазъм... Ще трябва да ме сръчкваш отвреме-навреме :}

28 август 2007 г. в 9:04  

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница