четвъртък, 1 ноември 2007 г.

Halloween

E, отидох на егмонтската среща и си прекарах страхотно. Трябва да призная, че Санди много я бива в ръчкането, ще видим как ще се справим с Вампс догодина. Имаше ходене, ходене, търсене на заведение, пак ходене, раздаване на бонбони, плашене на кифли (ей, много ме бива в тва ;) и въобще - купон. Със Санди дори влязохме в един гъзарски магазин за обувки на Витошка и продавачките ни дадоха бонбони (като под бонбони разбирайте онези луксозни шоколадчета в станиоли :). След известно мотане и търсене на заведение (какво по Д ги е прихванало хората в сряда вечер?) се насадихме в Happy на Раковска и си говорихме и се хилихме и въобще беше направо прекрасно :))). Оказа се, че с една от девойките сме родени на една и съща дата, само че тя е една година по-малка от мен. Ив пък носеше Таро и почна да ни гледа ("ни"? аз всъщност пропуснах). На последното момиче се оказа, че ще бъде предавана, предавана, предавана, предавана от близък приятел, предавана, предавана, близък приятел ще и забие нож в гърба и на всичкото отгоре накрая ще забременее. Върха на всичко беше, че въпреки това, щяла да има "стабилна психика". Да се неначудиш.
После се случиха още много неща, но за тях - друг път. Ще кажа само, че съм се прибрала в 5 без петнайсет и до 6:30 се опитвтах да си сваля грима... безуспешно ест, затова пък си свалих кожата. Станах преди около час и сега смятам да се захвана с пране, защото дрехите ми вонят на цигари... Мамака му, накрая ще взема да пропуша, тва не е честно...

1 коментара:

Blogger Селин каза...

Ах, как ви завиждам :))))) Невероятно много!!!
Да видим аз дали ще се науча да гледам на моето Таро^^

21 ноември 2007 г. в 3:26  

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница