петък, 12 октомври 2007 г.

I'm singin' in the rain...

Току-що се прибирам и съм цялата подгизнала...
Не знам дали ви е познато онова усещане, че сте стигнали дъното и няма накъде да пропадате повече. Долу-горе по същия начин се почувствах тази вечер - с обувки, пълни с вода, залепнали за тялото ми дрехи и разтечен грим. Вълшебен момент - поглеждам се в близката витрина и се питам - не съм ли жалка? И с изненада разбирам, че отговорът е "не"... Оттам нататък сякаш светът е в краката ми.
Сега обаче съм си вкъщи, така че отивам да си направя чай.

1 коментара:

Blogger Селин каза...

Звучи страхотно^^ Дъжд рулззз, обичам го (((=
Веси, скайп-листата ми е затрита, как ти е ника?

16 октомври 2007 г. в 7:22  

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница